Tema: Re: Rusijos kronikos.
Autorius: Lavonas
Data: 2017-03-16 12:30:59
Zinok tyngiu aishkint tai kas yra savaime suprantamas dalykas.
Neapsimetinek durnium.

"Audrys"  wrote in message news:oado2q$vod$1@trimpas.omnitel.net...

o paaiskint apie geopolitines aplinkybes ir skirtumus gali?

"Lavonas"  wrote in message news:oadfm6$ka1$1@trimpas.omnitel.net...

Grazu ar negrazu tai yra reliatyvus supratimas. Kas vienam negrazu, kitam
gali buti labai grazu.
Tu turi suprasti, kad geopolitines aplinkybes tada buvo visai kitokios nei
dabar.

"Gintas"  wrote in message news:oaddsa$hli$1@trimpas.omnitel.net...

Klausimas paprastas. Va , tamsta, atsakei-NEKLAUSE. To paties pasiteiravus
Lapino-niekaip neislemena atsakymo. Nusciuva, bando galvot, bet atsakymo
neisdrista pasakyt. Sarmata gal , todel ir pyksta? O gal bijo vadovo
drausmines nuobaudos :)
O stai paciam, islemenusiam ta atsakyma, atsakysiu:
Man rusai nerupi. Man rupi butent  lietuviu elgesys. Mes juk lietuviai? Tai
va-ar grazu mums, lietuviams piktintis rusu veiksmais, kai Krymas buvo
prijungtas surengus ten vienoki ar kitoki referenduma ir Krymas Rusijai
priklause nuo  1783 m iki 1954 m (faktas?) . O stai Klaipedos krastas
Lietuvai niekada nepriklause ir prijungtas buvo ginklo pagalba,
klaipediskiams savo noru jokiame referendume neisreiskus (irgi faktas)

Tad gal pasiziurime i savo elgesi pirmiausia? Norejome uosto, pasiememe ji
ginklu ir iki siol tuo didziuojames. Grazus elgesys?