Tema: Re: Kuris cia vis del Alepo pergyveno?
Autorius: sig.ru
Data: 2017-02-28 08:15:46
tada dar nebuvo prasidejes tas iskreiziejimas del vatos ir rusu, tai
mintis, kad tai vatos mitingas nebuvo labai populiari. Bande Anushauskas
stumti ideja, kad ten "buvo daug rusakalbiu". Neneigsiu kad ju nebuvo,
bet tai reikalo esmes daug nekeicia. Berods net Nida buvo iskviesta i
komisariata. O po kurio laiko vyko pensinyku mitingas, apsuptas full gear
galvazudziu, dronu ir sraigtasparniu.