Tema: Re: Kuris cia vis del Alepo pergyveno?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 18:37:07
Butu suzalojimas jei butu pataike. Siaip buvo mano pazystamu tame
 mitinge, pasakojo. Visu pirma, visas bardakas prasidejo kai
 mitingas baiges, o gerokai ikalusi chebra sumane pasneket berods
 su Kubilium ir pradejo verztis vidun. Ir tai is esmes nebuvo
 labai prorusiskas mitingas, bent jau ejusieji i ji taip nemane,
 tada dar nebuvo tokio pasiskirstymo, dar zmoniu tarpe, but
 nesurinke tokios minios tada. O ir pries bei per mitinga
 organizatoriai vaisino ne vien tik alumi, blaivi issiskirste kai
 pagere pradejo nesamones daryt.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----