Tema: Re: Lietuviai nebetiki, kad valstybe pasirupins ju pensija.Baisiausiataitiesa
Autorius: Lapinas
Data: 2017-02-08 21:29:52
2017-02-08 10:06, Gintas rašė:
> Tai sakai, kad maziau pilieciu turinciai Lietuvai maziau haubicu reikes? Kol kas tendencija tokia, kad mazejant gyventoju skaiciui, islaidos armijai tik auga. Plius-Lietuva sparciai sensta, o jaunimas linkes patriotais but kazkur uz Lietuvos ribu.

Nu tai daba gandrai valdžioj. Siūlyk, gal priims draudimą išvykti iš
Lietuvos. Prie ko čia haubicos? Negi nesuvoki, kad sodrai yra naštos
palengvinimas, kad emigrantams nereiks pensijos mokėt? Būtent dabar yra
pereinamasis periodas, kai dirbančiųjų mažėja labiau, nei poreikis
socialinio draudimo išmokoms, o po metų 10-20 bus atvirkščiai -
socialinio draudimo poreikis, lyginant su dirbančiaisiais, bus
sumažėjęs. Gali burnot ant EU nuostatų dėl laisvo darbo jėgos ir soc.
garantijų judėjimo, bet tas yra naudinga Lietuvai, kuri permeta
perteklinę darbo jėgą šalims, kuriose jos poreikis yra didesnis.

Bet ką aš čia?.. Vis tiek sekantis postas bus apie skolos administravimą
arba Klaipėdos kraštą.