Tema: Re: Lietuviai nebetiki, kad valstybe pasirupins ju pensija. Baisiausia tai tiesa
Autorius: Vitas
Data: 2017-02-08 10:20:58
Mano vizija ir noras, tai gyventi pasaulyje be sienu. Man patinka buti ir
Moletuose prie ezero ir Meksikos dziunglese po palmem.

Problema yra tolerancijos vieni kitiems nebuvimas. As nenoriu taves versti
keliauti i dziungles, leidziu rinktis gyventi kaip nori, kad ir kaime su
ozkom ir be euru. O tu nori aptverti mane spygluota viela ir gyventi pagal
tave. Negerai.