Tema: Re: Udar bulboj v spinu
Autorius: sbalen
Data: 2017-02-07 14:24:57
Rusijos strategija nera ginkluoti anklavai, o isbarstymas branduolinio
ginklo po visa teritorija. Kaliningradas taikinys menkas matuojant Rusijos
mastu, tik forpostas arba karine baze, kurioje visada buna sukoncentravimas
pajegu. Labiau politiniai zaidimai ir demonstravimas jegu. Lietuva sioj
vietoj yra tik per atsitiktinuma. Nei latviai nei estai tiek netriedzia,
tad ko triedziam mes, perfrazavus poetus, nes kazkam to labai reikia ?
Man tai ne. As uz nepuolimo sutarti ir garo nuleidima. Demokratineje
visuomeneje uz nuomone nepersekiojama ? Sypt vypt.

"tomasz" <nera@pasto.lt> ra?e news:o7c3c8$vv4$1@trimpas.omnitel.net: