Tema: Re: Udar bulboj v spinu
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-02-07 00:16:06
Kad tas koridorius tik kacapų sapnuose. Realiai tai jis mirė negimęs,
ten net šunkeliu nuo bulbašlando link kaliningrado nėr, tik pelkes.
Artimiausias kelias i kaliningrada kacapams per Vilniu užtai čia vata
taip rėkia užsąkymą gavę. Lenkijoj visa tankų brigada atsirado, tai iš
kitos pusės durims irgi gera spyna uždėta.
O tuos iskanderius ar kokias ten raketėles uzdenge radarais
taip,pirstelet nelabai jiems ten gaunasi