Tema: Re: Rusija bankrutuoja
Autorius: Gadaminas
Data: 2017-01-12 08:02:43
skaityk ruskus oficiozus. Ten gryna kremline pravda. Tai ne litovska
profasistine propaganda. Jokiu budu neskaityk ukrainsku portalu, nes ten
vien melas. Kai kuriais laikais tokie skaitytojai,patikeje kremlium, buvo
likviduoti. Cia tokia likimo ironija. O nuo jos, kaip zinia-nepabegsi. :)

"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:o554uf$kmd$1@trimpas.omnitel.net...