Tema: Re: Vėl Kuzia! :))
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-15 14:16:27
Isvardinau kas yra numuose..........

O namuose yra labai daug ko:

a) geriausi baldai pas mane visi lietuviški,
 ąžuoliniai, nors firmos ir angliškais pavadinimais, produkciją pagrinde
b) geriausi baldai pas mane visi lietuviški,
 ąžuoliniai, nors firmos ir angliškais pavadinimais, produkciją pagrinde
c) geriausi baldai pas mane visi lietuviški,
 ąžuoliniai, nors firmos ir angliškais pavadinimais, produkciją pagrinde
d) geriausi baldai pas mane visi lietuviški,
 ąžuoliniai, nors firmos ir angliškais pavadinimais, produkciją pagrinde
e) geriausi baldai pas mane visi lietuviški,
 ąžuoliniai, nors firmos ir angliškais pavadinimais, produkciją pagrinde

Isties, super daug tu lietuvisku gaminiu is firmu angliskais pavadinimais  tamstos namuose. Sveikinu. Galima didziuotis.