Tema: Re: Vėl Kuzia! :))
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-14 14:45:40
Superinis pasnekovas:

Klausimas: Jeigu neziuret i saldytuva, savo namuose apsidaires daug matai lietuviskos gamybos prekiu?

Atsakymas: Dabar ne namuose, bet geriausi baldai pas mane visi lietuviški,
ąžuoliniai, nors firmos ir angliškais pavadinimais

Veliau dadeta:
Jeigu sumokėtum, gal sudaryčiau sąrašą visko, kas gaminama Lietuvoje.
Bet mokėti reiktų brangiai, nes sąrašas būtų labai ilgas, visko
statistikos departamente nesurasi.