Tema: Re:1939 10 10 - Lietuva atgavo Vilniaus kra?t?.
Autorius: svyt
Data: 2016-10-13 20:29:04
Neatidave vilniais krasto, tik jo mazaja dali su vilniumi.
 Vilniaus krastas nemunu ejo istoriskai. Pvz Lyda. is kitos puses,
 gal tik i sveikata kad lietuvos ribos beveik sutampa su
 nacionaline lietuvos riba, maziau 5 koloniu cia turim. sarbiausia
 man, kad mano teviskes lietuvoje, dydis siais laikais nieko
 neitakoja, pvz. Lixtensteinas itakingesnis uz rusija pasaulyje,
 sveicarijoj, monake ir liukse didziausios algos pasauly,
 socializmas galima sakyt, nemokamos ligonines ir mokslas, ir
 zodziais o faktais. Rusijoj net vidurines mokyklos vykdo
 rinkliavas is tevu, ir nemazas, lyginant su ju pragyvenimo
 lygiu.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----