Tema: Re: 1939 10 10 - Lietuva atgavo Vilniaus kraštą.
Autorius: Audrys
Data: 2016-10-13 12:16:43
tu problemas visiems keli kaip chroniskas asilas ir nesigydantis schizas.
pasakok savo laiptiniu analogijas kaimo psichiatrui - jam bus idomu tokie
pezalai.

"Tomas"  wrote in message news:ntnbki$sg7$1@trimpas.omnitel.net...

Prie ko cia babkes, Rusija yra nuolat problemas kaimynams kelianti shalis.
Kaip agresyvus alkashas kaimynas laiptinej. Tau labai rupi, kad allkashas
kaimynas duotu babkiu? Man butu geriau, jei uzh tas jo babkes ji pagydytu
nuo alkoholizmo bei kitu psichikos sutrikimu, ir jis taptu normaliu,
pilnaverciu zhmogumi.