Tema: Re: Oskaras u? rol?!
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-09-28 16:29:30
tavo saknys ir sakos rasijoj... tai pirmyn. Cemodan vokzal rosija. Galesi
vel pasijusti laisvu zmogumi. Ko cia tau kankintis supuvusioj ES? Vperiod.
Nejau negaila savo susikto gyvenimo: nelaisve, badas, gelezine uzdanga,
skurdas, jokios perspektyvos?Kazkada suklaidinti pagyvene vakaruose grizo i
lietuva. sake: keliais nusliauztume kad tik isleistu. Taves kazkaip
netraukia i tevyne?

"Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> parase naujienu
pranesime:nsfpj3$648$1@trimpas.omnitel.net...