Tema: Re: Oskaras u? rol?!
Autorius: Audrys
Data: 2016-09-28 09:56:35
cia nesenai maciau lietuviai atrado savo saknis nepale. ar ne laikas I
tevyne?

"svyt"  wrote in message news:nsemf8$sg0$1@trimpas.omnitel.net...

Jie negyveno ukrainoje anksciau siaip, ar pagal tave, jei suveze
azijatus laikancius save rusais i kazkuria teritorija, tai i ta
teritorija rusai gali reikst savo teises, ar cia kaip? Ir pagal
newsu taisykles reiktu prisistatyt, pirma karta cia rasant, bet
slabo, a ne? Tik anonimiskai drasus, mano pvz net emailas tikras,
jums patiks serveris, nes teisybe snekantis zmogus, neturi ko
bijot lietuvoje.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----