Tema: Re: Seimo rinkimai 2016
Autorius: svyt
Data: 2016-08-27 08:17:48
As ko gero kaip visad balsuosiu iz tuos kuroe i seima nepaklius,
 sikart uz lietuvos sarasa, lyg ir kairieji, bet pasirode
 saziningais.
nu ner daugiau uz ka, konservatoriam negaliu uz ju
 karo ministre ir postu paveldimuma, socialdemokratus uz durnuma
 ir neveikluma, darbo partija jau buvo valdzioj, neprisimenu net
 to, nei pastangu kazka daryt lietuvos naudai, tvarka ir
 teisingumas? Cia jau anekdotas, cia ju partijos sukis
 partieciams, zalieji, nespeje apsisikti, bet ju komanda ir
 prunskienes seselis neramina, liberalai, nu viesa paslaptis kad
 tai kapitalistu partija, pozicijos rinkimu sarasuose perkamos,
 iskyrus charizmatiskas pakviestas asmenybes.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/