Tema: Re: Seimo rinkimai 2016
Autorius: svyt
Data: 2016-08-27 00:02:49
Mano kukliais paskaiciavimais, jis turetu turet grynais ne maziau
 100 euru, skaiciujant, kad procentas valdininkui nuo nepelningo
 makliaus nemaziau 20 proc, nuo pelningo 10, bet jie nelabai
 zinomi. Jei aukista 200 milijonu i sikna, ka zuokas durnas? Man i
 durniu nepanasus, savo versle nuostoliu tai nera turejes, o
 mieste vieni nuostoliai, ups, praskrido, ups vilnius nepaveze,
 ups dviracius isvoge.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----