Tema: Re: Tiesiogine trasnliacija iš beprotnamio
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-08-23 09:48:14
jei tai neatitinka hitlerio vokietijos svastikai, tai tada kas tai? Jei
zmones su siuo zenklu eina plesti, zudyti, tai toks zenklas turi buti
uzdraustas. Tai tik tiek. Su tais pjautuvu, kuju, penkiakampe pasaulyje
iszudyta daug daugiau zmoniu, nei kad su hitlerio svastika. Bet tavo protas
iki to netempia. Toks protas. Skystas. Kas uzmirsta istorija-tas pasmerktas
ja pakartoti. Manai kad tu galesi karti, zudyti, jei papustu nauji vejai...?
Daug tokiu buvo pakarti. Kad ir kinjos ar kampucijos atveju.)

"Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:np2bj8$an6$1@trimpas.omnitel.net...