Tema: Re: Tiesiogine trasnliacija iš beprotnamio
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-08-17 21:21:47
Nesu didelis baikeriu kulturos zinovas, bet Merkel palaikomas neonaciu
klubas, organizuojantis rengini su svastikomis, hitlerjugendu, gebelso
retorika ir dainomis apie sestaji reicha man primintu beprotnami.

Beje, kas zinote - kodel penktoji imperija? "Empire V" - skaiciau, bet visai
ne i tema. Portugalai jau irgi bande tokia kurti - numeracijoj gal
motociklininkas pasiklydo?

"Audrys"  wrote in message news:np28vg$9rm$1@trimpas.omnitel.net...

nemanau, kad tas renginys labai idomus analizams.
is principo kicas, bet baikeriu "kulturai" tai budinga visur.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O ar tai vien tik debilizmas ir musu visai neliecia? Kaip suprantu renginio
organizatoriai ir ju vadas - caro juokdariai. Klausimas - ant kiek tai
juokai. Nors sutinku - kai kam tai gali buti realiai px, bet kai kam ir
idomus personazas.

"Audrys"  wrote in message news:np24gf$8f9$1@trimpas.omnitel.net...

t.y. man realiai px. as nesimasturbuoju po rusu saitus. o debilizma galima
norint rast ir vietoj.