Tema: Re: Informaciniai karai, koduojantys zmones ismirimui
Autorius: Alvidon
Data: 2011-06-14 19:12:52
Nu, santechnike su bambaliu alaus, kak žyznia ?
P.S.: beje, kaip tik remontą bute daraus, teko ir su santechniku
subendraut - žinai, visai jau nebesovietinis toks, už tavi daug kultūringesnis.
Kai saka: šunys loja, o karavanas eina. Lietuva kinta. Buivę sovietiniai
pusgirčiai santechnikai daba bedarbiai ir delfiuose pamazgomis taškosi ;)
Yra teisybė pasauly ;)