Tema: Re: Informaciniai karai, koduojantys zmones ismirimui
Autorius: trickyvic
Data: 2011-06-14 18:23:37
Jebat kapat, tai tu akaunta cia laikai tik tam jog tikiesi kad kazkas
tavo postus skaitys ir patyliukais su jais sutiks ir delniukais plos? Nu
bet tu ir narcizas kokiu reta ir dar su raudonu atspalviu neabejoju kad
komjaunimo zenkliuka po siai dienai triusikuose nesioji.
Beje Alvidon as pastebejau kad tu esi dalbajobas atsiprasant nes visa
nuomone apie tai kas darosi pasaulyje tu renki is tokiu saltiniu kaip
Lrytas, Respublika, Delfi. Angliskai nevos is viso nerauki, o kad
atsiversti uzsienio naujienas tau matyt dar neatrastas dalykas, gaila
man taves, nors ir potenciala turi, bet kaip pats minejai esi senas ir
ne tik senas bet ir visiskai tipiskai komunistiskai suragejes.