Tema: Re: MySQL ar MSSQL
Autorius: Justas Butkus
Data: 2010-03-01 15:31:16
Na, du sykius pakartoti nuosavi duomenų tipai, matyt, tikrai yra svarbūs. :)

Tiesiog link tikslumo.
PostgreSQL'yje PostGIS yra extension'as.
MySQL'is nuo 4 versijos taip pat turi spatial extension'ą (pagal tą patį
OpenGIS standartą):
http://dev.mysql.com/doc/refman/4.1/en/spatial-extensions.html

Ne, nenaudojau, negaliu pasakyti kaip skiriasi įgyvendinimas,
funkcionalumas, efektyvumas ir kt.
Tiesiog turi tuos pačius išplėstinius tipus ir funkcijas jiems.

Aš kai iš miško, tai paklausiu: ar masyvas taip jau geriau, nei tiesiog
dar viena lentelė?
SET ir ENUM tarsi-tipai yra ir MySQL'yje. Tačiau kartais - kam? Tai tik
tam tikra prasme dar viena lentelė. Užklausų spartos tai ypatingai
nekeičia...

Taigi taip: savi tipai ir tinklo adresai.
Nors savi tipai, mano kukliu požiūriu, taip pat tik išsitempimas.
Nežinau, ar tai supaprastina darbą su duomenų baze. Visi baitai gimsta
lygūs et. al. ;)

Bet visa tai vien flame'as.
Nes na gi tai taip ir atrodo. ;)

--