Tema: Re: MySQL ar MSSQL
Autorius: Vaidas Zlotkus
Data: 2010-02-26 14:11:14
Ta teigini, kad Postgre greiciau, tai jau kokius 6 metus girdime, jei ne
ilgiau... :) Dabar jau gaunasi variantas, kai daugiau duomenu...

MySQL renkasi didziausi pasaulio internetiniai projektai, turbut ne be
reikalo - Facebook, Wikipedia, Secondlife... Ir sekmingai veikia.

Postgresas manau ju atveju net netinkamas, o gal kas nors mane pataisys
- postgresas jau palaiko replikacija ar kazka panasaus?

PHP manau yra viena is greiciausiu programavimo/interpretavimo kalbu,
kurios tinkamos web aplikacijoms kurti.

v.