Tema: Re: rekomenduojam: Andoidui app newsgropu skaitymui
Autorius: padugne
Data: 2010-12-14 00:32:25
On Mon, 13 Dec 2010 12:59:33 +0200, Saulius wrote:

>    Kažkaip sugėdinai ;-) Ir nors nelabai ir turiu laiko skaityti jūsų

Be reikalo, man kaip ir niekas nieko neskolingas :)

>    T.y. jie subjekto pavadinimą rašo tik pirmame laiške, o paskui tą
> patį subjekto lauką pernaudoja thread'o gyliui rodyti...
>
>    Gal kažkiek padės, nes dabartiniai jūsų paišomi variantai kažkaip
> "nelimpa". Nors ir iš manojo gali būti nieko gero...

Beda tame, kad labai skiriasi desktopo/konsoles ir smartfono vartotojo
sasajos specifika.

Desktope blogiausiu atveju turim bent pora desimciu eiluciu, siais
laikais gerokai daugiau. Kiekvienos eilutes aukstis nelabai aktualus.
Todel mutt'as gali sau leist atrodyt taip kaip atrodo dabar, iki subjekto
paprastai nereikia toli skrolinti.

Touchscreeniniam smartfone situacija skiriasi. Visu pirma todel, kad is
ergonominiu poziciju kiekvienas "lieciamas" elementas negali buti
stipriai mazesnis nei 1cm. O tai jau bent 2 eilutes, nori to ar nenori.
Kas velgi reiskia, kad geriausiu atveju i ekrana sutalpinsi kokius 8-10
elementu.
Reiskia reiks daug scrollinti. Ir turint omeny kiek isauga akttyvus
threadai bus labai sunku orientuotis.

Dar variantas butu koks nors netradicinis UI konceptas. Pvz tipo
besisukancio ritinio, tokio kaip kazino automatuose. Ji galima butu
padaryt atitinkamai suspausta, skrolinant butu sukamas, vaizduotu threadu
medi, aktyvus butu vidury esantis postas. O subjecta ir dar ka nors
galima butu vaizduot virsuje esanciame headeryje. Mazdaug taip:

Subjectas

Bet kazko nesu tikras kad toks "netradicinis" interfeisas susilauktu daug
gerbeju. As turbut irgi nelabai zaveciausi. Plius daug terlinimosi
suprogramuot, nes tam netinka standartiniai controlai.

--
kthxbai.