Tema: Re: rekomenduojam: Andoidui app newsgropu skaitymui
Autorius: padugne
Data: 2010-12-09 01:53:05
On Wed, 08 Dec 2010 19:16:13 +0800, gk wrote:

> kadangi mano rankos ne is ten auga kas liecia dizaina, tai nieko
> nepasiulysiu :P
> bet visai patiko mintis del numeracijos ir be tu liniju ;)
>
> dar galvojau pasiulysiu laika (pries kiek laiko postinta, arba posto
> data+laikas nekeiciant fonto dydzio) deti prie Nick'o, o posto dydi
> palikti ten kur yra...

Matomai taip ir iseis, nes atoriaus vardas paprastai trumpesnis (ir
maziau idomus) nei kad subjectas.

Kaip jau zadejau, ismeciau ta "gudru" vartyma subjectas/autorius ir
atvirskciai priklausomai nuo lygio. Bent jau mano smegenys to nevirskina.

Dabar subjectas visada virsuje, autorius - apacioje. Ten ir sudesiu
kilobaitus su data.

Dar vienas dalykas kuris man niekaip nesiziuri yra tas melynas bruksnys
tarp threadu. Atrodo kazkaip belekaip ir bent jau man visiskai nesvarbus.
Kad prasideda naujas threadas ir taip puikiai matosi is subjecto.
Vietoj jo pirmo threado posto subjecta galima nupaisyt riebiu sriftu.

Zodziu tarpinis variantas butu toks:
http://diedas.soften.ktu.lt/~draugaz/threaded_no_lines5.png

Tamsesne bruksnio spalva - zinute jau perskaityta.

Ankstesnis tarpinis variantas su tais melynais bruksniais:
http://diedas.soften.ktu.lt/~draugaz/threaded_no_lines4.png

Dar galvoju apie ta kvaila zvaigzde kuri tipo reiskia "megiamas
threadas". Tokie threadai rusiuojant dedami i prieki.

Man rodos jai pernelyg daug garbes, o ir po visu tu skalinimu atrodo
belekaip. Favoritus galima zymet kitokia bruksnio spalva (violetine,
zydra, salotine, raudona, whatever), o kadangi nedaznas threadas zymimas
favoritu, tai galima zymet ilgu paspaudimu ant posto ir pasirenkant is
meniu.

--
kthxbai.