Tema: Re: CROSS: Kvietimas sudalyvauti apklausoje
Autorius: angel dark
Data: 2017-03-05 21:26:50
mes cia susigincijom su viena moterim kas geriau
ismanusis mobiliakas ar stalinis kompas.
sakau su ismaniuoju nepatogu kad ir programuot.

galima sakyt, kad is vis nieko nereikia,
tai uz tai ir sakoma, kad viska i prieki varo entuziastai,
kuriuos as preliminariai apibreziu, kai dar kas nors idomu isskyrus seksa,
arba ten pinigus.
jeigu nera entuziazmo tai nieko nereikia tada...

"pvytautas"  wrote in message news:o9hmpk$feg$1@trimpas.omnitel.net...

Ir skrisk ANGELE ten kur geriau.