Tema: Re: CROSS: Kvietimas sudalyvauti apklausoje
Autorius: angel dark
Data: 2017-03-05 18:23:03
viskas kas teisinga islieka kas neteisinga prapuola ar sitam grupse kas nors
kam nors padejo ar kas rado darba man tai poxui bus nebus,
jei nebutu vadinciau tai permaina, kaip sakoma "sila v pravde..."

"cD-r0m"  wrote in message news:o99vi9$gqh$1@trimpas.omnitel.net...

O šiaip visgi yra pavojus užraukimo ar nelabai? :) Nu nes alternatyvų
šitam newsui nėr, tai nesinori, kad numirtu..