Tema: Re: Garmin Lietuva Topo Offroad atnaujinimas, sucks
Autorius: G.K.
Data: 2016-06-21 07:47:49
Ne visai. Prisijungiau prie http://update.garmin-maps.lt/ , paspaudziau ideta nuoroda ir visose
narsyklese gavau jog sis pluginas "No longer supported".
Pas piratus sakykim is torrentu arba kokio zippyshare papspaudziu mygtuka download ir profit.

Beje, Garmin CNE atsinaujinu per Garmin Express ir jau keli metai nenaudoju jokiu Garmin pluginu.

Beje 2, nors ir oficialiai gaunu CNE atsinaujinimus, bet esu siuntesis ir piratinius CNE zemelapius.
Nauja zemelapiu versija jau pasirode, bet oficialiai dar negalima atsisiusti. Vasaros atostogos ir
uz keliu dienu reikia isvaziuoti i kelione. Piratine versija jau yra. Teko ja siustis.

"Yvl"  wrote