Tema: Re: Garmin Lietuva Topo Offroad atnaujinimas, sucks
Autorius: G.K.
Data: 2016-06-17 06:51:51
Tiketina jog taip ir yra. Nenaudoju nei Edge nei IE.
Tik tiek kad Edge plaukioja pavirsiuje o IE nukistas giliau. Nesimato
Anyawy, atsinaujinau ir nors ir hemorojiskai. Gyvenimas rodo jog vogt yra maziau hemorojaus.
Beje, latviai (Kurtuesi) savo zemelapius duoda siustis laisvai ir nereikia jokiu pluginu.

"Yvl"  wrote