Tema: Re: Prasau pagalbos su GPS
Autorius: 123
Data: 2015-06-03 18:57:32
> TomTom One yra labai senas,tinka tik TomTom zemelapiai ir tie tinkami
> zemelapiai retai pasirodo.

Tai gal paprasciau nupirkt veikianti su LT ir padaryt copy ?   ir vel
parduot atgal... nes guli lombardo kioske ir tikrai veikia LT, pats ijungiau
ir bandziau....
Gaila ismest tik del to, kad nesiojant batarke laiko apie 6val....

> Navman F20 nenulausi , neatrakinsi ir neatnaujinsi.

Sitam man sake kazkur klaidzioja CD kur yra dalis EU, bet nei lenku nei LT
tikrai nera...  tada reiskia galiu naudot tik kaip koordinates rodanti...
nes jis LT dabar rodo ant tuscio lango koordinates... irgi gerai laiko
batarke...

> Binatrone F350 - sekmes prievartaujant.

Nezinau nuo kurio galo pradet ?

Pamaciau, kad yra korta kur ikist, maniau geras daiktas tai ir nupirkau....