Tema: Re: Prasau pagalbos su GPS
Autorius: 123
Data: 2015-06-03 07:15:19
Aukso ir neieskojau, bet visus UK isbandziau, pamaniau, kad cia LT
pritaikysiu savo reikmem.

Nes pats maciau pvz. sita TomTom ONE  N14644
cia LT pardavineja su LT zemelapiu, tai reiskia idet galima.

va sitas Navman F-20 (Canada310) tai suprantu kad senas, gal jam jau ir nera
LT zemelapiu, ...tikiu, bet visa europa tikrai kazkur yra, nes konkreciai
sito modelio ir su Norvegija ir su Vokietija, Belgija ir Prancuzija esu
skaites, kad zmones turi dar veikianciu.
Su juo pats vazinejau anglijoje, visai normalus, dar ir apie kameras
perspeja...
Ir koordinates jis LT rodo ir be zemelapiu, tai pagalvojau, gal galima jam
koki jpg LT zemelapio paveiksiuka bent jau idet... nes man keliu tai
nereikia, nenaviguosiu niekur, man tik plaukiojimui tereikia, matyt judejimo
greiti ir kur randuosi...

O LT vandenys tai ... kiek ten tu vandenu, Kauno marios ir Kursiu
marios...ir dalis baltijos...

Todel gal sakau rimtai kazkas gali patarti bent jau kur kazko paieskot arba
gal rimtai nors mariu jpg gal ikist galima ?