Tema: Re: COMM: ASUS A696 GPS navigacija
Autorius: neratoblogo
Data: 2014-07-23 10:06:57
Tavo zinios pasenusios kokiais metais, o gal ir dviem.

Android'e naudoju MAPFACTOR Navigator is Google Play su nemokamais
Google zemelapiais.

Man tinka ir su masina vaziuojant, ir, kas labiausiai dziugina, dviraciu.

Ijungus dviratini rezima, marsrutus perskaiciuoja - leidzia vaziuoti
parko takeliais, visais misko keliukais, shortcutais ir pan.
Afigienai pasitvirtino vazinejant po zarasu rajono miskus.
Misku zemelapiai tokie detalus, kad turi net tokius misko keliukus, kur
masina karta metuose pravaziuoja.