Tema: Re: ASUS A696 GPS navigacija
Autorius: kufass
Data: 2014-07-22 11:50:12
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lqjqjh$98a$1@trimpas.omnitel.net...
>atsiversk gps.lt ir 4pda.ru ar dar koki hakeriu klubo foruma ir paskaityk
>visus tuos marazmiskus 'how to install igo toki-ir-toki for android'. cia
>normalus appsas? kuris kas antra karta paleidziant nuluzhta, kartais isvis
>nepasileidzia, kartais deformuota vaizda rodo, kartais juodos juostos
>nepanaudoto erkano lieka, kartais garsas dingsta, daznai isvis pakimba ir
>t.t. ant kai kuriu devaisu tiesiog neveikia ir tiek. oficialios versijos,
>support'o nera.
> butu - tikrai nusipirkciau ir naudociau.

Man nereikia atsivertinet gps.lt ir 4pda.ru forumus.As ten gyvenu :)
Su Igoriu(rusigor) bendradarbiauju nagrinejant TomTom tema,su Rimu (arimi)
bendradarbiauju nagrinejant iGO tema.Kazkada parasiau TomTom instrukcija
Linkomanijoj ir teko atsakynet i tukstancius klausimus. Todel labai suprantu
tema: veikia-neveikia.
Man kazkodel visada ir viskas veikia,pradedant nuo delninuko Asus MyPal A639
iki Androidiniu prietaisu.
Ir antri metai kaip vazineju po Europa tik su telefonu SGS3 ir oficialiai
pirkta TomTom androidine versija. Bet puikiai veikia suinstaliuotos iGO
Primo,Sygic,Garmin SP bei Viago,Navitel programos.

O winmobile ir iGO8 man primena senai tureta svajoniu automobili -Ziguli
5-tuka.
Dabar jau nenoreciau tokio automobilio.