Tema: Re: Garmin 60csx pastebejimai raoutinant
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-03-24 09:19:56
"Casper" <kasparasvo_istrinti_@gmail.com> wrote in message
news:gq90p0$qm1$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu nzn, sia vasara kelis kartus vaziavau po EU su savo Garmin 76Csx,
> problemu kaip ir nebuvo. Pravaziavau Lenkija, Cekija, Slovakija, Austrija
> ir kazkiek Vokietijos. I visus banu ir nebanu isvaziavimus pataikiau ir
> visai ne loterijos budu. Tik pora kartu issukau ne ten kur reikia, bet ir
> tai del savo kaltes, o ne del Garmino.

    As taip pat pora metu vazinejau su 60csx navigacija (po europa), ir
tikrai ten viskas buvo gerai. Man pries posuki parodoma posukio schema
patiko, ir as jos labai pasigendu Nuvi 760 ekrane. Bet man, ten buvo
patogiau. Na, bet jei pas zmogu problema susitvarkyti nustatymus  ar suvokti
ekrane rodoma zemelapi, tada jau garminas cia ne prie ko...

Audrius K.