Tema: Re: Garmin 60csx pastebejimai raoutinant
Autorius: AndriusV.
Data: 2009-03-22 16:54:30
as esu isbandes tomtom,igo abi versijas,automapa,garmina ir taip pat priejau
isvada kad svarbiausia ne zemelapio tikslumas,bet routinimas,kolkas
labiausia pasitikiu tomtom,arba man tiesiog labiausia pasiseke naudojantis
tomtom visur labai sekmingai isvaziuoti,nebuvo nei karto nubludyta ne ten :)
navigacija naudojuos jau kokie 4 metai maziausia ir zinoma vien tik del auto