Tema: Re: Garmin marruto skaiiavimas
Autorius: md
Data: 2009-03-10 12:26:52
Audrius K. wrote:
>     Nera ten tu klaidu, nera.

Klaida akivaizdi. Pirmas pvz. su Makarska aiskiai isduoda algoritmo
nestabiluma.

> daeina, kartoju: ilgo ir trumpo marsruto skaiciavimai skiriasi. Nei vienas

Prasau atsakyti i paprasta klausima: kas yra ilgas marsrutas ir kas yra
trumpas marsrutas?

> procesorius nesugebes isnagrineti visu alternatyviu keliu 3000 km atstumu,
> tuo tarpu mazame atstume tai padaryti nera sunku.

Kodel manai, kad jeigu zmogui 3000km atrodo gana ilgas marsrutas tai ir
mistinis "procesorius" jau braukia prakaita skaiciuodamas "toki ilga kelia"?

Visiskai nera butina skaiciuoti "visu alternatyviu keliu 3000 km
atstumu", reikia moketi pasirinkti tuos kelius kurie atitinka uzduotus
parametrus. Paprasciausias visu imanomu keliu perrinkimas butu "brute
force" ir labai neefektyvu. Dar karta kartoju - teisingas algoritmu
pasirinkimas yra esme. Yra toks mokslas algoritmu analize, susipazinimui
linkas http://en.wikipedia.org/wiki/Analysis_of_algorithms
Jis nagrineja kriterijus skirtus ivertinti algoritmams. Pagal tuos
kriterijus galima parinkti algoritma vienai ar kitai uzduociai. Garminas
akivaizdziai prasove pro sali tiek su marsruto skaiciavimu tiek su GUI
realizacija. Arba kitaip tariant liko praeitame tukstantmetyje.

>     Parodyk gerai suskaiciuota su navigatoriumi 10000 km marsruta....   (Ne
> taip, kad va, suskaiciavo, bet kad jis is tikro butu optimalus)

Yzi. Tik pries tai man pasakyk kaip tu zadi patikrinti ar jis tikrai
optimalus :)