Tema: Re: Garmin marðruto skaièiavimas
Autorius: abc
Data: 2009-03-09 07:24:02
kufas wrote:

> Praktikoj sutikau du vairuotojus,kurie pasikeisdami numyne 3600km.
> Pats nuvaziavau (du vairuotojai) >2000km
> Vienas nuvairavau -1200km. Ir skaitau,kad cia nera daug.

Tikiu. As juk ir nesakiau "per para"
Sakiau "vienu prisedimu"!

Sustojus uzkasti/atsigert kavos/pasisioti/kojas pamankstinti - man visai
nesunku ir nauja paskirties taska isivesti.

O vienam 1200km jau yra daug. (ypac jei didesne puse ju eina per Lietuva
ir Lenkija.)

Demesys ir vairavimo saugumas PO 15VAL uz vairo tikrai nebera toks kokio
pageidauciau. Tik is didelio reikalo galima taip rizikuoti.

Kokia nors Vokietija - kitas dalyks. Darant po 140km per valanda
vidutiniskai,  km ten labai greit sukas.