Tema: Re: androidas ir gps (zemelapiai offline)?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-07-18 17:47:56
Tikriausiai Huawei U8500. Ant jo veikia ir iGO su skinais ir naujausia Sygic
navigacija - Sygic Navigation 11.0.2. Dar veikia Sygic Mobile Maps 10 ver.
8.24, Androzic, Navigon 3.6.1. Navigonas naudoja Navteq zhemelapius, ir
juose dazhnai truksta namu numeriu - leidzhia routint tik iki gatviu
susikirtimo, namo numerio ivest negali.