Tema: Re: androidas ir gps (zemelapiai offline)?
Autorius: RaR
Data: 2011-06-09 16:23:37
Aš prieš porą ar trejetą metų buvau sygic'ą įsigarsinęs lietuviškai. Bet
kadangi garsinau pagal anglišką variantą, o tas kaip ir neturi linksnių,
tai vietomis skamba nekaip. Paskui supratau, kad rusiškas įgarsinimas
yra šiek tiek kitoks, ir pagal jį įgarsinus turėtų būti gerai. Bet
entuziazmas praėjo, užmečiau tą reikalą ir nebegrįžau.