Tema: Re: navigacija
Autorius: Casper
Data: 2009-01-20 18:05:45
Jei pagrinde tik zvejybai ir grybavimui, tai labiau rekomenduociau Magelan,
nes jo LT zemelapis zymiai detalesnis. Jei nores zmogus kada panaviguoti po
LT ar Europa tada jau Garmin geriau, nes jo zemelapiai yra su rootingu, nors
gal jau ir Magelanui yra galimybe rootinga padaryti, cia jau gal kazkas
kitas pasakys kas ir kaip, nes as nesidomejau situo. Pats naudoju Garmin
76csx, tai zvejyboj labai gerai, nes yra keliu vandens telkiniu
batimetriniai zemelapiai ir kibiu vietu gali prisizymeti belekiek ;) Taip
pat su juo siemet pora kart po Europa vazinejau, na ekranas gal kiek mazokas
naviguojant, bet kur vaziuoti parodo laiku ir teisingai.