Tema: Re: navigacija
Autorius: Anonymous
Data: 2009-01-15 22:13:27
"labagera" <oxo@ci.lt> wrote in message news:gko2l8$rkv$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> reikia nupirkti dovanu navigacija zvejui - grybautojui. reikia kad bent
> minimaliai butu atsparumas vandeniui, smugiams. Esu visiskai zalias siame
> reikale ir nezinau nuo ko pradeti ieskoti. Kaina nera pagrindinis rodiklis,
> reikia kad zemelapis detalus LT butu, nes i uzsieni retokai vaziuoja
> pagrinde zvejyba ir miskas.

Atsparūs drėgmei labiausiai žinomi Garmin http://garmin.lt/lt/disp.php/lt_products/lt_outdoor
ir Magellan http://www.gps.lt/lt/catalog/listing/?id=36
Garminai labiau paplitę, bet jie paprastai iš parduotuvės neturi Lietuvos žemėlapio, kuris kainuoja +400 Lt.
Magelano Lietuvos žemėlapis sako geresnis ir paprastai įeina į komplektą.
O kaip auto navigacija tai nei tie nei tie nelabai tinka.