Tema: Re: XR650R ausinimas: ventiliatorius 100x200mm
Autorius: zhaltas
Data: 2009-09-16 09:35:50
tu cia save guodi del to kicko ;)
patikek kiek maciau per savo endurizma spardanciu neviltyje ir pardavinejuciu uz l.pigei pelkeje paliktus :DDD
gerai jei viskas gerai ir gerai kuriasi, bet buna su starteriu ilgokai reikia pasukt vietoj kad uzsikurtru tai ka kalbet apie kicka kai astuoniese paeiliui spardo puse valandos :D

"Vejas" <some@ones.com> wrote in message news:h8oqcj$h09$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
>
> Man tik pora kartu buvo perpyle. Bet labai nedaug - laisvai buvo galima
> parvaziuoti namo. Nepildziau dar net - tai vos vos apatines ribos dabar
> skyscio saltam varikliui esant. Pries tai buvo vos vos virs virsutines.
> Viena karta perpyle, kai zioplai neuzgesinau sustojes po ilgoko leidimosi
> kalnu letai. Kita karta kai is antro karto neiveikiau kalno molingo ir
> virsui nulipes bandziau uzvesti moca pats salia eidamas. Pazulinau ir jau
> kai jegos baigesi isgirdau snypstima:)
> Tai tas ventiliatorius daugiau is idomumo - paresearchinsiu, prisigalvosiu

>>> 100X100mm. Planuoju pasidaryti ijungiama/isjungiama ausinimo