Tema: Re: XR650R ausinimas: ventiliatorius 100x200mm
Autorius: Vejas
Data: 2009-09-15 22:36:51
Jei tiesiog sustoji ir uzgesini. Tai uzkurti silta uztenka vieno kicko (cia
neskaitant tu keliu prasukimu pries kika).
Jei nuverti, tada reikia paspardyti, bet gangas pasufleravo trick'a, kad
uzsukti baka kol neuzkurei, tai irgi gana greitai uzsikuria is kokio 3-4
kick'o. Taip kad nebeda su tuo kicku. Bet jei rasciau koki naudota starter
kit'a, tai pasiimciau. Gal ka per ziema sumedziosiu. Sake buna uz ~300svaru
naudoti.

Man tik pora kartu buvo perpyle. Bet labai nedaug - laisvai buvo galima
parvaziuoti namo. Nepildziau dar net - tai vos vos apatines ribos dabar
skyscio saltam varikliui esant. Pries tai buvo vos vos virs virsutines.
Viena karta perpyle, kai zioplai neuzgesinau sustojes po ilgoko leidimosi
kalnu letai. Kita karta kai is antro karto neiveikiau kalno molingo ir
virsui nulipes bandziau uzvesti moca pats salia eidamas. Pazulinau ir jau
kai jegos baigesi isgirdau snypstima:)
Tai tas ventiliatorius daugiau is idomumo - paresearchinsiu, prisigalvosiu
projektu ziemai.