Tema: Re: marsrutas
Autorius: zlc
Data: 2009-07-30 14:26:33
Liepos 6, 23 val pastaciau i garaza ir 8d.8val. neberadau. Garazas tuskulenu
13a po nauju namu ir atrode svarus tvarkingas, bet aplink daug chrusciovkiu,
kur renkasi ivairaus plauko jaunimelis, tai jauciu uzmate kai
pravaziuodavau. Keista, kad mano horneta paeme, o trecdaliu brangesnio ir 5
metais jaunesnio ledinio dragstaro stovincio salia neliete, gal per sunkus
pasirode, o gal nesitikejo rast, nes draugelis menesi nejudino.
Labiau kaltinu savo durna galva, kad nepagalvojau kaip paprasta pavogt, kol
nepavoge.
Dar pasieme striuke, du salmus, 2 poras pirstiniu. Hornetas (CB600F) juodas
, be Hondos lipduku, valst nr 551 JU, ant bako geltonas harris lipdukas,
kairys gal.posukis apsuktas permatoma lipnia juosta, daugiau ypatingu zymiu
kaip ir nera.