Tema: Re: marsrutas
Autorius: alias
Data: 2009-07-28 16:59:42
Man važiuojant motociklu senuoju Molėtų keliu labai stipriai kratė, bent jau
pirmojoje jo pusėje -- net buvo atsiradęs noras į betonkę sukti. Su mašina
tas kratymas ten nesijaučia.

O nuo Molėtų iki Anykščių kelias labai labai įdomus, bet reikia labiau
saugotis, nes jis siauras, jo kokybė nėra pati geriausia, ir žvyro, skaldos
daug kur paberta būna.