Tema: Re: reikia kokio mopiedo variklio ...
Autorius: 3brolis
Data: 2009-07-21 09:32:31
joo ..  kazkodel atrodo kad teks susitaikyt su tokia lemtim ...  cia ne mes
oldskulas :) pasieksim jau greit ,siuo klausymu  isivysciusiu europos saliu
lygi kad vaziuoja kol nebeveaziuja o poto sako aura bloga ,.. ir parduoda
lietuviam , nes pas juos servise remonto kaina virsija  naujo daikto kaina
:)..  tik , kad beda ta, jog musu  servisuose dirba tokie patys nieko
neraukiantys pohu..tai :(:(