Tema: Re: reikia kokio mopiedo variklio ...
Autorius: 3brolis
Data: 2009-07-20 17:33:14
"_heyy" <no@email.lt> wrote in message
news:h41rq8$3jb$1@trimpas.omnitel.net...
> kazka bent tokio ziureciau:
> http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-TTR-90-TTR90-CHILDS-MOTORBIKE-NOT-PW80-PW-80_W0QQitemZ330344500005QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycles?hash=item4cea110b25&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A1|66%3A2|39%3A1|293%3A1|294%3A50
>
> ne tik ismoks tepaluotom rankom vaiksciot, bet ir kazkiek vaizuot, nes ne
> taip ges, kaip savadarbis aparatas. tik gal dvitakcio reiktu ieskot, del
> paprastesnes/pigesnes prieziuros.
:) tas tai ok ... be abejo  ...   bet juk sakau cia ne del to, kad sest
vaziuot ..  poto jei ka tevai !!remontuok ! ... o  kai tokia parodija bus ,
tebunie susipazysta su  perdavimu su veikimo principu , kam ta sankaba kam
grandinei sujungejas kodel karbiuratorius varva ir smirda :) .. ir kad
galima ant troselio verzekle ukalt ,ant kelio su akmenu :) o ne  skambyt ir
prasyt kad kas parveztu :)
o kita met , tikrai gaus arba keturati ,arba vatoki butent ziogeli lengva :)
tada jei kas bent lai sugeba papasakot ,kas nutiko vaziuojant, kas pradejo
kalt ar kas atsilaisvino, kad ne taip kazkas kaip buvo :)
nes dabar kol vazinejo su geru dviraciu tol buvo viskas poh..i  , bet kai
isvezem pas dedukus :) namie liko mano senas kitaiskas dviratis ..  tai jau
jau po biski  supranta kad zvaigzde prasokineja ,.. kad vairo  guoliai kliba
...,o kad pedaluose guoliai stovi supratao kai ju visai neliko ir pradejo
pedalas strikt pusiau nusimaudinet :) ir tt.. :)