Tema: Re: OT KET programa
Autorius: dpi
Data: 2009-06-30 09:27:28
Antrame NEreikia zymeti "Geriau matosi diena".  Per egza sitas buvo,
svarsciau svarsciau, bet pataikiau. Kai kurie klausimai yra tokie ant abejo,
ir sakyciau priklausantys nuo aplinkybiu, kaip ir cia pvz, jei apsiniaukusi
diena, tai manau pades, bet..
Dar vienas geras buvo sprendziant mokykloje:
4 Ka draudziama daryti kai tave lenkia?
a) Trukdyti didinant greiti
b) Trukdyti mazinant greiti
c) Sukti i kaire

Vat ar galima "Trukdyti mazinant greiti"?, pagal eismo taisykles "vairuotoju
tarpusavo santykiai grindziami supratimu ir pagarba" tad manau bet koks
"trukdymas" eisme negali buti leidziamas. Kita vertus ar imanoma sutrukdyti
lenkianciam mazinant greiti - paprastai ne, bet gal jam pvz islindo masina
is posukio ir jis sugalvojo pristabdyti ir persirikiuoti atgal, o as
specialiai mazinu greiti? Pirma karta pazymejau kad trukdyti mazinant
draudziama, bet buvau neteisus. Tad taip elgtis kelyje galite :)