Tema: Re: OT KET programa
Autorius: AMD
Data: 2009-06-28 19:38:36
Buk pasiruoses atsakyti i visus klausimus 100 proc. nes per egza net
neabejoju, bus klausimu, kuriu gyvenime nesi girdejes. Bent man buvo kokie 4
klausimai susije vien su mocu ir jei tau mocas dar tik naujiena, belieka
speti... :)
Kaip pvz.:
* ar galima vaziuoti su motociklu jei jo grandine laisva?
taip
ne
galima, iki dirbtuviu

* pries vaziuojant nauju mocu, t.y. tu tipo tokio nevairaves:
gali maut iskart i gatve;
butinai reikia pasimokinti aiksteleje ir tik tada i gatve;
uztenka paziureti kur stabdziai, gazas ir kt niekai, ir gali varyt i gatve

*kodel rekomenduojama moco vairuotojui deveti liuminisencine apranga:
silciau;
aerodinamiskiau;
geriau matomas esi;
nieko tokia apranga nedaro