Tema: Re: Parduodu savo mototransporta
Autorius: Yvl
Data: 2017-06-07 17:14:20
nope. jam reikia HD :)

"pininfarina@work"  wrote in message
news:oh3ju0$d63$1@trimpas.omnitel.net...

Viskas aisku. Tau rekia VTX 1800 :)

"Gembidas"  wrote in message news:oh344c$rd1$1@trimpas.omnitel.net...

Isvazinejau du bakus su savo nauju (senu 2006) R1200GS. Nu ir ka, to
stebuklo nera. Siaip viskas ok, vaziuoja, bet jei plentu vaziuoji
130km/h, ji reikia varuoti. Su VN900 kiek leciau, bet kazkaip
atsipaladaves vaziuodavai ir tiek. Kolkas viska nurasau ant zemo stiklo,
uzssiakiau toki pakankamai slykstu paaukstinima. Ziuresiu. O ir salma
kazkoki tylesni reikia ieskoti. Zodziu, tikejausi kazkoko "labiau ypac",
bet apibudinti kas tai- negaliu. Gal variklio garsas, isvaziuojant is
leto posukio...?
  Tokie vat, ispudziai.