Tema: Re: Parduodu savo mototransporta
Autorius: Gembidas
Data: 2017-05-22 11:56:01
Parduotas i Panevezy.
Ta proga, kad buvau paprasytas nuvaryt savaji pirkejau, apziurejau ir
GS, (cia vienas is tos chebros kur aplink Irana vaziavo):
https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-r-1200-gs-1200cc-enduro-adventure-5687169.html

Is minusu, tai, kad neaiski rida, padangu nelike, akumas, pasibaigus TA,
ir siaip toks matosi jog vaziaves. Daiktadeziu nera taip pat.. Silpnoji
vieta raduktoriaus guolis- pasak pardavejo keistas profilaktiskai.
Truputi pravaziavau, ir jokio katarsio nepatyriau, bent jau tokio kokio
tikejausi, kad bus kazkas labai ypatingo, kaip kad forumuose zmones teigia.
Aisku, sunku is poros km susidaryti vaizda. Su F 800 GS esu nuvaziaves
~2000km kalnu keliukais, sakyciau tam reikalui idealus motociklas, bet
tas jo kruizinis greitis - iki 120 (jei dviese) - netenkina.
Per kelis metus asfaltuotais keliais pasivazinejau, todel turiu noro
issukti i zvyrkelius siemet. Kazin, ar verta kreipt demesi i Trumph Tiger?